مسجد قبا کرمانشاه

آدرس: بین خیابان کارمندان و خیابان فرهنگیان ایستگاه 2

نظرات

زهرا: صدای بلند بلندگوی این مسجد در نوبت صبح ظهر و مغرب آسایش و آرامش رو از همسایه ها سلب کرده دقیقا اینکار مردم آزاری و این حرکت ضد دین است با همسایه ها که صحبت میکنیم جز ناسزا و نفرین چیز دیگه ای نمیگن بارها به خادم و متولی تذکر دادیم اما افاقه ای نکرد

محمد مهدی: سلام خیلی خیلی مسجد خوب و فعالی هست ممنون از همه ی شما

علی نهاوندی: عـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــالـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی همین که صدای اذان رو پخش میکنن عالیه . مراسمات زیادی هم دارند . برای عاشورا ساعت ده بیاین مسجد قبای کرمانشاه . با تشکر از هیئت امنا

...: ما جز همسایه های مسجد هستیم و خوشحالیم که کنرمون مسجد قبا هست باتشکر